Glad måndag! 20 januari

Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.

När jag kom upp i morse fullkomligt brann himlen i öster, men några minuter senare hade molnen dragit in och den vackra vyn var borta. Det är halt på de gotländska vägarna i dag säger de på Radio Gotland och SMHI har utfärdat en klass1-varning för hårda vindar. Det låter som om man borde hålla sig inomhus i dag. Vår duktiga vaktmästare har varit ute och sandat och det kan man väl vara glad över.Glad är jag också för de…

Läs hela blogginlägget här: Glad måndag! 20 januari