Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.
ny idag är Irene. Jag har haft många samtal idag , planering inför Lennarts korttidsboende nästa vecka.Pratat med Jocke om att vi ska avveckla husbilen på Westerqwarn.Det är med sorg i hjärtat att vi inte kan vara där längre.Livet måste gå vidare.I dessa tider får man vara glad för mat på bordet och tak över huvudet.Lev väl!
Läs hela blogginlägget här: Gäst