
Blogginlägget är skrivet av Susjos.
Trött och sliten efter en hektisk natt med två sugklockor och en timmes övertid i morse. Sovit dåligt idag, men måste jobba en natt till. Hm.Bilden är däremot trevligare, och har inget med nattens jobb att göra, det är den första svenska och hittills enda antidophunden Molly, som jag träffade på F&S i måndags (bild tagen från F&S Sollentuna). F&S har ett tätt arbete med Svensk Antidoping och genomför regelbundna dopingkontroller i vårt gym, och gläds åt alla positiva kommentarer…
Läs hela blogginlägget här: Galen natt och fin hund