
Blogginlägget är skrivet av Piaw.
Jag har nu varit ute med skadereglerare på jobbet och kollat skadade bilar. Jätteintressant att få lära sig mer om detta. Det kostar mer att reparera bilar än man tror. Många bilar skrotas för att de inte är så mycket värda och det kostar mer att reparera än att köpa en ny. Det finns mycket man inte vet om skadereglering och det är intressant för mig som tecknar försäkringar att få lära mig mer om det som är runtomkring. Nu…
Läs hela blogginlägget här: Fullt ös på jobbet