Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
Jag sov dåligt i natt, om jag inte hade haft mitt aktivitetsarmband skulle jag påstå att jag inte sovit alls, men Fitbit säger att jag sovit över sju timmar och det får man väl vara nöjd med, men det var mest lätt sömn och bara sexton minuter djupsömn och det är alldeles för lite. I dag kom jag i alla fall upp vid halvåtta-tiden och när frukosten och sudokut var avklarat satte jag igång med fredagsstök. Jag bytte i sängen,…
Läs hela blogginlägget här: Fredagsstök