Blogginlägget är skrivet av Matilda Berlin.
Feeling:Jag skulle absolut vilja säga Fredagsfeeling, men nja. 7 timmar plugg sätter inte riktigt den tonen på dagen, haha! Jag skulle också vilja säga vårfeeling för redan på min morgonpromenad sken solen på ett helt otroligt sätt. Men med tanke på att jag har tillbringat dagen först på SATS Hötorget (i en källare) och sen på Espresso House Hötorget (i en källare) så har jag inte fått ta del utav det heller. Så dagens feeling – bra över lag helt…
Läs hela blogginlägget här: Fredags-status