FREDAG KVÄLL HOS FAMILJEN G

Blogginlägget är skrivet av Ceciliaskor .

EIN BISSCHEN FRIEDEN…. SNART ÄR DET VÅR Godmorgon kära bloggvänner! Lördagmorgon och Mr G gav sig iväg vid sjusnåret. Själv har jag ätit en härlig frukost och tittat på massa skräp på datorn… Kl 11.00 skall ballerinan göra sina bryn på Sephora så då skall jag passa på att shoppa lite smink inför resan. Att man alltid kan kombinera shopping med alla slags åtaganden är en gåva . KRISPIGA FÄRGER Igår hade vi våra fina vänner P & D på…

Läs hela blogginlägget här: FREDAG KVÄLL HOS FAMILJEN G