
Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… Kolgrillade kalkonbitar? Nja, Toffelstekta. Jorå, nog blev det mat igår kväll. Mina sambor var och handlade medan jag stannade hemma för att fota handlingslista och svara på sms om vad som fanns i förråden och vad som saknades. En rätt bra uppdelning. Till mig köpte Fästmön kalkon. Vi trängdes i köket, vid spishällen, med ugnen påslagen. Jag stekte kalkon, Anna lövbiff. Eftersom jag dessutom dukade och fixade grönsaker och försökte hålla koll på klyftorna i ugnen och ge…
Läs hela blogginlägget här: Fredag kväll den 13 november och lördag förmiddag den 14 november 2020: Det är ju en ledig dag i morgon också…