
Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.
Alkov 2, före-bild. Idag ska det ske. Alkov nr 2 ska göras till ett hemmakontor. (alkov nr 1 blev en walk-in-closet) Sen inflyttningen i somras har den här alkoven bara varit ett stuva-och-gömma-undan-rum, dit vi haft dörren stängd hela tiden. Så lite grann känns det som vi bygger ut med ett till rum nu! Igår kväll gjorde vi ett ryck med att tömma alkoven och egentligen bara flytta det problemet till “Loftet” i gårdshuset. Men det blir ett senare bekymmer…
Läs hela blogginlägget här: Från skämsrum till hemmakontor