Första dagen i Spanien



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

God dag torsdag! Hur härligt är det inte att det är torsdag, mitt i veckan och jag befinner mig i Spanien, i vår egna lägenhet. Jag är så lycklig att jag dör. Nej jag ska inte dö men så lycklig. Så tacksam för att vi har det så bra och hade möjligheten att göra det här. Barnen är överlyckliga, det enda de säger är att de är så lyckliga. Det värmer så mycket i hjärtat. Jag sov inte bra i…

Läs hela blogginlägget här: Första dagen i Spanien