Försöker hitta min stil



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

Innehåller annonslänkar God morgon lördag! Vaknade med lite ont i benen idag, Igår gick vi och gick, hela dagen. Jag fattar inte hur barnen har orkat och kunnat haka på i samma takt. Shit vilka kämpar jag har till barn. Igår kom vi upp i 16300 steg, inte lika mycket som igår men absolut mycket för att vara små barn. Vi besökte det kända La Zenia Boulevard och det fanns så mycket kul att se där. Vilket shoppingcentrum! Jag hittade…

Läs hela blogginlägget här: Försöker hitta min stil