Flera vårtecken och så lite reklam

Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.

Det är en solig och fin lördag och jag har städat av lite lätt på förmiddagen och när jag kände mig färdig med det tog jag mig en promenad till Konsum, där det var en hel del kunder i dag, men det var inte så mycket jag skulle ha, så jag var snabbt därifrån. När jag kom hem ställde jag bara in kassen innanför dörren och fortsatte promenaden i Vallekvior. Jag ville gå och kolla om det kommit flera blåsippor…

Läs hela blogginlägget här: Flera vårtecken och så lite reklam