Finalkväll!

Blogginlägget är skrivet av Susjos.

 På MoS är det schlageryra! På systembolaget får man prova på alkoholfritt bubbel idag!Hur går det då ikväll. Favorit är ju Cornelia och Anders Bagge. Tror Cornelia tar hem det. eller skulle i alla fall passa bra i Turin, och så en tjej för omväxlingsskull. Men vi får se Bagge är en hård konkurrent! Och ikväll ska jag faktiskt se finalen på plats, få se om jag måste stänga av mitt ci-implantat på plats? Må bästa kvinna eller man vinna!!!

Läs hela blogginlägget här: Finalkväll!