fina presenter, ny Pod, & Tårar & skratt i kvällens ”Wahlgrens Värld”!



Blogginlägget är skrivet av Pernilla Wahlgren.

Måste visa er min FINA  födelsedagspresent som jag fick av Benjamin i julas, och som faktiskt kom till användnig först nu när jag åkte till ÅRE…! HUR fina?!!!   Och eftersom vädret i Sthlm inte riktigt har tillåtit fodrade vinterkängor , så har dom legat i sin lilla låda ända sedan i Julas.  Men NU i Åre, fick jag ÄNTLIGEN lufta dom!!   Love them!!   Har haft en lugn morgon,  och hann till och med lägga ansiktsmask!  Snygg som…

Läs hela blogginlägget här: fina presenter, ny Pod, & Tårar & skratt i kvällens ”Wahlgrens Värld”!