
Blogginlägget är skrivet av Piaw.
Va märkligt det är när man skriver. Rätt som det är ploppar det upp några textrader och man har svårt att skriva ner dom. Sitter jag i bilen kan man sjunga in dom på en ljudfil, springer man på löpbandet däremot så……får man ha bra minne.
Läs hela blogginlägget här: Fick till en ny text