Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
Det är mulet och det blåser fortfarande och det har varit +3º som kallast i natt. Det var tur att jag tog in begonian igår kväll. Tre frågor??? Ännu en fråga: Hur kan det vara att man trots all information inte har förstått att vi har en pandemi där vikten av att hålla avstånd och undvika alla sociala sammanhang är A och O? Jag har ju alltid radion på och det är P4 Gotland som gäller och i dag rapporterar…
Läs hela blogginlägget här: Fem en fredag v 47: Tittut / Och några frågor till