Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.
Du deltar genom att svara på frågorna i din blogg (eller genom en kommentar om du inte har en blogg). Lämna gärna en kommentar här så jag och andra kan hitta in till dig och läsa dina svar. Kom ihåg att länka hit så fler kan ta del av Fem en fredag. Hur har din vecka varit?Har du upplevt något nytt i veckan?Vilket problem fick du lösa i veckan?Vad har du haft för mål med veckan?Kommer helgen bli bättre? Hur…
Läs hela blogginlägget här: Fem en fredag v. 11: Blandat