Feel Good #8



Blogginlägget är skrivet av Frida Christina.

Igår gick jag och la mig runt 00.00 och vaknade klockan 10.45 i morse (förmiddags). Det var verkligen behövligt efter att ha känt mig helt slut denna vecka. Så nu sitter jag här med en handduk i håret efter en lång dusch med både hårtvätt, krubb och färgning av ögonbryn. Jag tänkte ta mig en varm kopp kaffe och bara njuta av lite egen tid tills dess att mina två kompanjoner här hemma vaknar upp ur sin tupplur. En riktigt…

Läs hela blogginlägget här: Feel Good #8