
Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.
Det här med familjelivet går ju så där… Amoranda som jag tränar med två gånger i veckan har inte velat pumpa muskler på sistone. Aidan med familj har förkylda barn så i rädsla att dra på sig något från dem (som sedan kan nå mina föräldrar) inväntar vi kryare tider. Till Norge och Armand med familj är det stängda gränser och resan vi köpte dem till hit till jul är nu avbokad då SAS ställt in flygen. Jag får nöja…
Läs hela blogginlägget här: Familjelivet