Ett väldigt farande

Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.

I strålande solsken och på torra fina vägar körde jag till Hemse i morse för ännu ett blodprov på vårdcentralen. Den här gången var det endokrinmottagningen som beställt det. Det var fort och smärtfritt avklarat och sen åkte jag till Granngården och köpte några fröpåsar och lite gödning. Jag ska göra ett försök med luktärtor i år tänkte jag och både på Konsum och Suderviljan är påsarna med luktärtor slut. När jag var tillbaka i Klintehamn åkte jag till Konsum…

Läs hela blogginlägget här: Ett väldigt farande