Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Ett inlägg om ett riktigt bra rött vin. Ett riktigt bra vin, trots den torra korken. Ibland behöver en dricka vin, det konstaterade bland annat NK* en gång i tiden, NK som jag inte har sett på alltför länge nu. (Det blir ett extra glas, det!) I vinskåpet har en flaska Vino Nobile di Montepulciano 2017 legat till sig ett tag. På onsdagskvällen kände jag att Fästmön och jag behövde ta oss ett glas till var sin ostassiett. Assietten innehöll…
Läs hela blogginlägget här: Ett rött vin: Vino Nobile di Montepulciano 2017