Ett kontor i köket



Blogginlägget är skrivet av Frida Christina.

Denna vecka har jag valt att arbeta hemifrån och därmed gjort mig hemmastadd i köket. Trist med tanke på det trevliga kontorshotell jag har tillgång till, men det känns bäst att jobba hemifrån så mycket som möjligt nu efter de nya restriktionerna. Men jag trivs bra med att arbeta här i köket. Har nytt kaffe endast 5 steg bort och ständig tillgång till mitt kylskåp. Min graviditet lyckades inte ge mig många extrakilon, men vem vet kanske denna pandemi kommer…

Läs hela blogginlägget här: Ett kontor i köket