En trio & ett eventuellt pikande…



Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.

Jag är just nu starkare än jag någonsin vart i hela mitt liv och jag ställer mig frågan ”om jag pikar?” Jag hoppas verkligen inte det, för efter en pik så verkar det gå brant neråt. Varje gång Madonna ger ut ny musik så längtar jag tillbaka till ”Ray of Light” och varje gång Janet Jackson tar ton så tänker jag tillbaka till ”The Velvet Rope”. Jag avslutar mitt bakåt-sträveri med att säga att Annie Lennox (som solo-artist) aldrig vart…

Läs hela blogginlägget här: En trio & ett eventuellt pikande…