En tisdag …

Blogginlägget är skrivet av Susjos.

Denna häftiga bild kom upp i gruppen ”Det gamla Stockholm” på fejan. St Eriksbron den 2 april 1940. Visst är det en spännande bild? Tänk att äldsta sonen och hans lilla familj bor alldeles i närheten, i nutid alltså! ;-DNutid då…sol ute sol i sinne. Nja, vaknade alldeles för tidigt, hade mer planer för dagen men det blev inte så. Men en timmes promenad blev det nere vid Brunnsviken där isen börjat smälta. På eftermiddagen besökte jag tvättstugan…det var den…

Läs hela blogginlägget här: En tisdag …