En svensk klassiker.

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Jag kör en bloggutmaning i mars. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Då får jag säga Stig Lindbergs Adam serie från Gustavsberg.

Läs hela blogginlägget här: En svensk klassiker.