En pälsklädd man – del 2/3

Blogginlägget är skrivet av Piaw.

”Varför har ni det? Vargar är fina djur och de måste få leva fritt de också.” ”Man måste rensa lite. Att skjuta av vargar är nödvändigt. Det är inte bra med för många helt enkelt.” Inom politiken hade de alltid haft olika åsikter. Inga direkta bråk hade uppstått men timmar av diskussioner kunde fylla deras vardag. ”Nu skiter vi lite i vargarna älskling. Jag fixar veden och du fixar kaffet.” Han såg på henne där hon satt. En kärleksfull strykning…

Läs hela blogginlägget här: En pälsklädd man – del 2/3