En helg med moder Sybille

Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.

Denna helg är tillägnad min moder Sybille och dit tar vi även med Aidan, Emme, Vincento och Frances. Kockan Aidan lagar GALET god lördagmiddag och vi tar ikapp tid med min mor som bor 10 mil in i inlandet. Det blir kramar, bastu, hårklipp av både mor och grannen Traktor-Göran. Det vankas vin, barn-bus och skratt och vips är det det söndag då mor bjuder på palt. Tack för denna helg älskade familj, vad härligt det är att får vara…

Läs hela blogginlägget här: En helg med moder Sybille