En grå dag



Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.

Det är grått och trist väder ute men jag går ändå min dagliga tur runt sjön. Gårdagens middag värmer fortfarande i magen, ja Malou och Kristo bjöd över oss på en festmåltid av rang. Aldrig har väl en bjudning passat så bra som just igår. Vår lägenhet är nu så gott som helt tömd och det nya golvet står staplat i en hörna och liksom bara väntar på att vi ska utrymma lokalen. Snart. Snart drar vi. PS: Varför var…

Läs hela blogginlägget här: En grå dag