En blåsig kopp kaffe



Blogginlägget är skrivet av Stora Små Äventyr.

Lördagen den 22 februari kom Anna hem till mig. Vi hoppade direkt in i min bil och åkte till Hellasgården där vi parkerade. Källtorpssjön Vi började gå slingan runt sjön, medsols, precis som jag gjort veckan innan med min kollega. Första sträckan är en ganska enkel grusväg. Det var ganska mulet till en början och det blåste en del. Lite mer terräng När man gått runt till norra sidan av sjön så blir det smalare och stenigare stigar som dessutom…

Läs hela blogginlägget här: En blåsig kopp kaffe