
Blogginlägget är skrivet av sweetwords.
Hej Denna helg och veckostart har varit bra, trots att jag fått ta både det ena och det andra. En vän som inte vill ha kontakt med mig längre, vet heller inte helt varför?, jag trodde jag varit en bra vän シ. Jag har blivit jätteledsen över det, för jag verkar inte kunna göra något åt det heller. Samt idag vaknade jag med huvudvärk och la mig och vila direkt efter att jag vinkat av Bellis vid bussen. När jag…
Läs hela blogginlägget här: Du river mina murar – Det gör mig svag!