Dödshjälp?

Blogginlägget är skrivet av Ibland gör man rätt.

Dödshjälp? Som skrev i mitt inlägg om att jag nu trycker på paus gällande extraknäck och annat har jag en person i min närhet som inte har det bra. Min mormor är 94 vårar och lider av svår hjärtsvikt. Jag är närmast sörjande så att säga och tar hand om hennes väl och ve. Hon bor numera på ett vårdboende efter att ha bott i eget hus fram till för tre-fyra år sedan. Hon har länge haft ett varmt men…

Läs hela blogginlägget här: Dödshjälp?