Det var dukat till fest i helgen som var.

Blogginlägget är skrivet av Nytt Liv.

På det stora hela var det en lyckad kväll då vi först åt en bit god mat med lämplig dryck till det, i goda vänners lag. Frun hade tillagat en riktig smaskig gryta med en blandning av fläskfilé och revben, plus en massa annat gott till det. Till efterrätt åt vi cheescake, som synes på bild. Senare på kvällen händet det en del andra saker som inte var lika kul, men det tänker jag inte gå in på här mer…

Läs hela blogginlägget här: Det var dukat till fest i helgen som var.