
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
God morgon babes! Igår kände jag mig på väg att bli sjuk, fick ont i halsen, svullen mandel, snuvig och det är inte så konstigt med tanke på att lillan varit sjuk hela sportlovet juh. Nej jag har inte corona viruset! Men nått är på gång och jag får ta hand om mig väl nu. Det här med att bli sjuk nu, passar mig inte alls. Jag har studier, jag har jobb, jag har familj och jag har träning. It’s…
Läs hela blogginlägget här: Det här passar mig inte alls!