
Blogginlägget är skrivet av Nils Mohlin .
Den 7 mars – 24 dagar efter operation linkar jag runt ganska obehindrat med en eller ibland två kryckor. Ivrigt påhejad av familj och assistenten går rehabiliteringen lysande. Fyra veckor på tisdag och det återstår två veckor med restriktioner. Inte göra si, inte göra så och inte köra bil.Det där med bilkörning är kanske det jag saknar mest för tillfället, men hygglig granne och kompis har vid flera tillfällen ställt upp som privatchaufför.Tålamod hör jag någon säga – ja jag…
Läs hela blogginlägget här: Det går framåt i Kivik