Design och färg

Blogginlägget är skrivet av Indiana.

I annons med Kids-World Vad härligt det känns att våren är här, att vi äntligen får uppleva lite mer värme, lite sol och få en början på brännan. Jag sitter varje dag nästan, ute på min balkong och njuter av solen och blir solkysst och fin. Men jag längtar ändå efter Spanien, efter havet och palmerna. Alltså vad jag älskar det livet och den miljön. Snart är jag där igen, vi har sålt vår bostad och köpt en ny lägenhet…

Läs hela blogginlägget här: Design och färg