Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.
Det är torsdag eftermiddag och jag har bara jobbat halv dag för att sedan kunna förbereda mig för kvällens inspelning. Ja ”Mon ami Mió Duets” ska ikväll få addera Britta Bergström-duetten ”Clear blue sky” på sin repertoar. Hur förbereder man sig då för ett sådant uppdrag? Jo, jag sjunger en vers som låter skrapigt, så jag hets-äter en macka istället. Jag sjunger refrängen och känner att jag inte riktigt får till det, så jag sover middag för att lugna mig.…
Läs hela blogginlägget här: Den andra hälften av dagen