De bästa jag vet…

Blogginlägget är skrivet av Solstrimmor.

 Det finns många favoriter men de käraste vårblommor för mig är pärlhyacinter. En skål full med de små lökarna känns så förtröstansfullt. Vita blev det denna gång. Blå får det bli nästa. Och doften, den knappt förnimbara. Har ni känt den? Jag älskar den.Jag har kommit halvvägs i en bok jag tycker mycket om som jag inhandlade på bokrean häromdagen. Återkommer med en recension när jag läst klart Tistelhonung. Nån mer som läst den? Annars så har jag faktiskt städat…

Läs hela blogginlägget här: De bästa jag vet…