Därför äger jag över 100st bolag

Blogginlägget är skrivet av Valient – Utdelningskungen.

 Jag har genom åren egentligen inte haft något utsatt mål för antal aktier jag ska äga, utan har istället fortsatt att köp nya bolag jag finner intressanta. Det har varit en taktik att diversifiera men det har också blivit många till antalet eftersom jag helt enkelt hittat bra bolag med rimliga värderingar. Idag har jag långt över 100st bolag.Varför har det blivit så många? Ja, det är en bra fråga. Men som jag berättat innan så gillar jag till att…

Läs hela blogginlägget här: Därför äger jag över 100st bolag