Dans och kvällsmat

Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Dansgrupperna ger mig otroligt mycket glädje. Ett fantastiskt gäng som dansade ikväll. Nu är det mat som gäller och sen ska jag skriva lite. Snart ZZZzzz… ||||| 0 Gillar! |||||

Läs hela blogginlägget här: Dans och kvällsmat