
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Att sitta i en massa möten mitt på dagen, gör att jag många gånger kan missa mina lunchträningar. Men istället för att känna att jag skjuter upp det till dagen efter som jag många gånger gör och då blir det inget av det.. så gör jag så att jag istället tränar under samma tid som mötet om det är ett möte för att bara lyssna. Men om det är ett möte där jag behöver prata så tar jag mina laddande…
Läs hela blogginlägget här: Dagens tips!