D-Vitamin på burk



Blogginlägget är skrivet av Veiken’s Blog.

För första gången i mitt liv har jag börjat äta D-vitaminkapslar. När allt är normalt brukar jag tanka D-vitamin hela vintern på ett helt naturligt sätt. Dvs via solljus. Inte den här vintern på grund av ett litet virus som håller oss i ett järngrepp. Vi tankar när vi är på utflykt. Här på väg mot HTMS Prasae, ett gammalt krigsfartyg. Dottern, ombord på Prasae, vill också tanka D-vitamin, men måste precis som vi stanna i novembermörkret. Här tankar sonen…

Läs hela blogginlägget här: D-Vitamin på burk