Camping i vinterdvala väcker ljuvliga husvagnsminnen

Blogginlägget är skrivet av Husvagnsprinsessan.

En tidig söndagsmorgon. Resten av familjen sover gott när jag tassar upp i mörkret och beger mig till stans södra camping, First Camp Gunnarsö, för att fotografera soluppgången. Och visst får jag många fina bilder, men vad jag inte räknat med är att platsen också framkallar många härliga campingminnen. Jag traskar in på campingen med kameran i högsta hugg. Allt finns där: glasskiosken, stranden, klipporna, minigolfbanan. Och så solen. Den ligger och vilar strax under horisonten och snart bryter de…

Läs hela blogginlägget här: Camping i vinterdvala väcker ljuvliga husvagnsminnen