Bra möte



Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Hade ett bra möte ikväll som förhoppningsvis kan leda till något riktigt fruktbart. Alltid kul att spåna ideer och byta tankar med varandra. Nu ska jag laga en tröja, diska, gå ut med Leidy och göra bokföring. Känner mig lite tom i skallen så det blir en tidig kväll. Förresten så skrev jag en låt idag…… Ja, det kan bli en riktigt bra vecka. Jag tar det piano ||||| 0 Gillar! |||||

Läs hela blogginlägget här: Bra möte