Boost inför höst och vinter



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

God morgon!! Lillan stannade hemma idag för hon mår illa. Undra vad det kan vara. Jag blir rädd så fort det börjar kännas va något. Det är enormt stor bortfall i skolan också, de har mer än 20 i personalen som är borta. Men det sjuke är att några dagar senare så är vissa av de tillbaka! Det blir jag arg på. Men idag är båda hemma just in case. Så fort jag nyser (vilket jag gör varje dag) så…

Läs hela blogginlägget här: Boost inför höst och vinter