Böjda spår och härdsmälta

Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.

Grizzly på töm På väg in i sista sväng och snart bara upploppet kvar. Haha, så känns det – även om det faktiskt gått riktigt bra att vara ensam med Arwin den här veckan. Peppar, peppar har han fått vara frisk och glad och det underlättar ju såklart massor. OCH det faktum att jag jobbat deltid denna vecka. Annars hade det varit riktigt körigt. Grizzly fick i tisdags ett pass på töm. Han har så smått fått börja att springa…

Läs hela blogginlägget här: Böjda spår och härdsmälta