Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Ett inlägg om en spännande bok. Jag fick en väldigt generös julklapp av min arbetsgivare förra året. Julklappen blev ett presentkort hos Akademibokhandeln. Och tro det eller ej, där finns fortfarande en nätt summa kvar att sätta sprätt på. Men bland de första böckerna jag köpte för presentkortet var Lina Arvidssons båda böcker. Nu har jag läst ut både Ett hem att dö för och idag den senaste av hennes böcker, Blåmärken. Böckerna hänger inte alls ihop, men huvudpersonerna är unga…
Läs hela blogginlägget här: Blåmärken