
Blogginlägget är skrivet av Piaw.
Lite fler bilder från söndagens inspelning. Vi hade sån tur med vädret. Höstens dofter kommer fram och gräset är fuktigt på förmiddagen. Solen sken och efter en halvtimma var det sol på bryggan. Och sockerkakan provsmakade vi, den ska nu frysas in och tas fram den 20 då vi ska filma mer. Det var annorlunda att regissera en människa som ska vara framför kameran. Jag tittade in i kameran för att se vad som filmades och det är en annan,…
Läs hela blogginlägget här: Bilder från söndagens inspelning