Blogginlägget är skrivet av Frida Christina.
Eftersom jag var inne i stan i Fredags och jobbade så var jag ju självklart tvungen att köra en AW med min syster och några vänner. Det blev vin, middag och massor med skratt ute men jag var skönt nog hemma runt 23-23.30 tiden redan. Jag skulle trots allt upp till frisören tillsammans med Jenny dagen efter och kunde inte sova hur länge som helst. Klippning, slingning och nyansering blev det hos frisören i Lördags. Lördagen och Söndagen spenderades hos…
Läs hela blogginlägget här: Aw och myshelg