Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Tiden går fort, vi är redan innan i mars och jag har inte bloggat här nästan. Jag funderade på att lägga ner bloggen helt, en del av mig orkar inte uppdatera när jag har så mycket annat vid sidan om som händer men en annan del av mig älskar ju att skriva och bara jag slår på tangenterna litegrann så skapas den där hungern efter att få skriva mer och mer och mer. Många gånger jag har funderat på om…
Läs hela blogginlägget här: Att ha en egen skatt