Artikel om oss hos mama och virrig gravidhjärna.

Blogginlägget är skrivet av Angelica.

Hej på er, hoppas ni har en härlig Lördag, jag vaknade upp av att Lucie drog isär gardinerna och solen strålade in.. Upp nu mamma… Jag kände hur gruset i ögonen inte ville att jag skulle gå upp nu. ♥ Men efter lite gos och mys så gick jag upp tillslut, det kurrade i magen och jag måste ändå äta ganska så snart när ag vaknar sådär , annars kan det lätt bli att jag blir illamående: ) Efter lite…

Läs hela blogginlägget här: Artikel om oss hos mama och virrig gravidhjärna.